Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 146 1.6 боксер - охладителна система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с 146 1.6 боксер - охладителна система

    Имам тази алфа от 3 години вече става по принцип имаше проблеми с охладителната система ... редовно се налага да доливам защото явно от някаде изтича, но нищо сериозно. Вчера я закарах на смяна на мъсло, филтри и антрифрийз ... Сичко се смени, тоя човек вика от спукан маркуч тече и го смени ..., но след като смени сичко колата почна да прекъсва леко и почна от нея стабилно да тече антифрийз от тази сутрин... ,заведох на "КОМПЮТЪРНА ДИАГНОСТИКА" (в кавички щото не видях компютър и нещо особенно) и човека ми извади свещите и ги почисти бяха наистина наводнени и омаслени... каза, че ваобще не са вадени и били много хубави... като ги почисти колата почна да върви супер без прекъсвания и трептенета на мотора..., но тоя антифрийз почна да тече настоятелно и човека го погледна и каза, че от края на радиатора бил избил (спукан) и да си сменям радиатора... но също каза, че маркучите на охладителната система много се надували още преди да е загряла колата и ако сменя радиатора можело пак да се получи... и надуването било ефект от двигателя ... Някви съвети ако можете да ми дадете да сменям ли радиатор или не ... като загрее колата не тече ... Абе ваобще луда работа
    Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

  • #2
    колега,виж първо ти от къде ти тече щото това че като загрее и спира е много съмнително да е от радиатор или маркуч.от къде ти смениха антифриза, от пробките или от маркучите. смени си и свещите и кабелите.
    точка

    Comment


    • #3
      Я си провери водната помпа
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        колега,виж първо ти от къде ти тече щото това че като загрее и спира е много съмнително да е от радиатор или маркуч.от къде ти смениха антифриза, от пробките или от маркучите. смени си и свещите и кабелите.
        Антифриза мисля, че го смениха (ако става въпрос от къде го изпуснаха) беше от маркуч ... апак какъв е смисала да сменям свещите и кабелите като ми казаха, че са добре, а и не мисля, че имат нещо общо с охлдатителната система ... ?
        Last edited by n1ks0n; d.m.y г., 12:49.
        Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

        Comment


        • #5
          Колега,провери си водната помпа..При мен имаше същите проблеми-губеше ми антифриз отнякъде и постоянно наливах...докато накрая не смених водната помпа и всичко се оправи..Успех.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dMg Покажи съобщение
            Колега,провери си водната помпа..При мен имаше същите проблеми-губеше ми антифриз отнякъде и постоянно наливах...докато накрая не смених водната помпа и всичко се оправи..Успех.
            Някъква цена и насока... В сервиз ли я смени ?
            Last edited by n1ks0n; d.m.y г., 17:31.
            Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

            Comment


            • #7
              Помпата е 40-50лв. За труд обаче няма да е малко, защото разглобяването е като за ангренаж.
              sigpic33201
              930 Quattroporte

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от BaiJedi Покажи съобщение
                Помпата е 40-50лв. За труд обаче няма да е малко, защото разглобяването е като за ангренаж.
                Аз тъкмо си мислех да сменям ремъка преди няколко дена... тези двете могат ли да се комбинират като 2 в 1 с цел намаляне на цената... или се бъркам какво е ангренаж...? нали този ремък се смена на 70 000 километра ?
                Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

                Comment


                • #9
                  Виж как ти е ремъка да не се е скапал

                  Comment


                  • #10
                    Ангренажен комплект-демек назъбените ремъци,дето въртят разпределителните валове и ролките които ги обтягат. По принцип се сменят на около 50 хил. Щом са ти за смяна, сменяй и водната помпа. Вземи си обаче такава с метална турбина от 33-ка да е по-сигурна работата.
                    sigpic33201
                    930 Quattroporte

                    Comment


                    • #11
                      Щом ти се надуват маркучите още при суден двигател ти е заминала една от гарнитурите на главите или и двете

                      Comment


                      • #12
                        Само да попитам и аз нещо. Подготвям моята Алфа за зимата и искам да и направя промивка на охладителната система но нещо не мога да открия пробката за източване на радятора модела е Алфа 145 1.4 Боксер.
                        Благодаря предварително.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от beboart Покажи съобщение
                          Щом ти се надуват маркучите още при суден двигател ти е заминала една от гарнитурите на главите или и двете
                          Ами аз вече мисля, че реших проблема, след смяна на радиатор и смяна на скобата на един маркуч, вече колата от 2-3 седмици я гледам нищо не капе,тече стои си нивото на антифриза... възможно ли е да е било от въздух в системата ?
                          Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

                          Comment


                          • #14
                            Възможно е.А за да си сигурен,че нямаш избила гарнитура,отваряш разширителния съд,палиш колата и ако няма да излизат газови мехурчета си ок.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Възможно е.А за да си сигурен,че нямаш избила гарнитура,отваряш разширителния съд,палиш колата и ако няма да излизат газови мехурчета си ок.
                              Не е възможно да има въздух в системата защото боксера се обезвъздушава сам!
                              Няма пробка на радиатора.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment

                              Working...
                              X